Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
|
Conclusie: deze vaccinatie ronde is dus volkomen nutteloos want het vaccin is achterhaald, ze zijn er nu al te laat mee....en de herfst/winter is nog niet begonnen.....80
Dat moeten von ranzig en van klucht als "viroloog-experten" dus zeker ook wel weten?
De waarde van de VORIGE, vervallen voorraad van 3,5 miljoen dosissen van alle Covid-vaccins die werden vernietigd, bedroeg
131 miljoen euro.
De kosten voor de vernietiging werden geschat op nog eens
310.000 euro maar kunnen ook meer geweest zijn.
Hoeveel van ons belastinggeld smijt het brouckventje dan deze keer nog eens door de riool om miljoenen, nutteloze dosissen aan te kopen van vaccins die achterhaald zijn en niet zullen werken want deze variant is reeds weg?
Behalve te late en nutteloze vaccinatie voor een weggedrongen variant zullen gevaxten dus ook nog het risico lopen op mogelijke vaccin bijwerkingen én ook nog ziek kunnen worden door de volgende virus variant in de herfst/winter.
Prikken maar?
De ranzige wil alvast zelf niet meer - "doe wat ik zeg maar kijk niet naar wat ik doe."
Citaat:
https://pnws.be/marc-van-ranst-wil-g...r-in-zijn-arm/
....
Marc Van Ranst: “De risicogroepen zullen worden aangespoord om een boosterinjectie te nemen, maar dit moet niet als alarmerend worden beschouwd. Of ik het zelf neem?
Het is voor mij nog niet duidelijk of het zorgpersoneel wordt aangeraden om een extra dosis te nemen. Ik heb in ieder geval nog geen uitnodiging ontvangen. Ik ga het alleen doen als die aan het zorgpersoneel gevraagd wordt, anders is het iets wat ik aan mijn ouders aanraad: het is niet medisch noodzakelijk voor mij.”
|
En op de website van de vlaamse overheid lezen we dan:
Citaat:
COVID-19-vaccinatie en boosterprik via huisarts of apotheker.
In het najaar van 2023 worden boosterprikken verspreid naar huisartsen, apothekers en thuisverpleegkundigen.
De overheid verzendt geen uitnodigingen meer voor deze vaccinaties.
|
Ranzige marc laat zich dus alleen nog vaccineren als hij een uitnodiging krijgt maar hij weet dat die niet meer verstuurd.
Hij is dus zelf niet van plan om zich te laten vaccineren en verschuilt zich laf achter een uitnodiging die niet meer wordt verstuurd.