Los bericht bekijken
Oud 18 september 2023, 15:52   #3
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heet dat niet excommuniceren of zo iets? In de ban slaan misschien?
Als je nu iets heel stouts gedaan hebt, rechtstreeks tegen de principes of weet ik niet wat, kunnen ze je dan niet helemaal buiten smijten?

Allez, wie heeft er iets overgehouden van zijn of haar lessen godsdienst in het middelbaar of later. (ik ging slechts tot mijn 15 j naar een kalotenschool, daarna het andere net)

Wat zou ik daar voor moeten doen?
Tegen een kerkdeur pissen, gelijk de Quick met zijn flikken?
Jij en ik hebben daar niets aan overgehouden, dat klopt. Maar ik heb weet van 3 gasten uit mijn school die er WEL iets aan over hebben gehouden. In Belgie zijn er 1000en die er iets aan hebben overgehouden en dat zijn dus mensen die via hun belastingsbrief blijven betalen voor het in stand houden van een instituut dat hun leven verwoest heeft. Zoiets valt gewoon niet uit te leggen.

Het is overigens ook zo dat ik daar niet echt iets aan overgehouden heb in positieve zin. Ik heb dus jaren aan een stuk 2 uur per week verloren aan die onzin. 2 uur per week die nuttiger kon ingevuld worden met pakweg Wiskunde of wetenschap. Als we het niveau van ons onderwijs willen verhogen, dan hebben we ons laaghangend fruit direct gevonden wat mij betreft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 18 september 2023 om 15:57.
fox is offline   Met citaat antwoorden