Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
U hebt een punt kwa verwende jeugd.
En ik moet toegeven, mijn ouders hebben hun best gedaan, 50 jaar geleden, om hun 3 kinderen een zo goed mogelijke toekomst te geven. 1 van de dingen die daar bij hoorde was werklust. Maar als ik zie hoe mijn neefjes en nichtjes het doen.... Da's huilen met de pet op. Maar is dat dan de schuld van mijn broer/zus? Of van de veranderde instelling op school, alswel de bemoeiallerij van de (r)overheid/ambtenarij, daar ben ik het nog niet volledig aan uit.
Wat ik wel weet is, wat 40 jaar geleden een moeilijk joenk was, is nu een ziek kindje dat op alle mogelijke manieren geld moet kosten.
....
|
Hier heb jezelf de essentie van omvolking te pakken.
De nieuwe Vlaamse generatie is er één van consumeren en profiteren. Verzwakt, verwijfd, woke, tamelijk lui, nauwelijks geinteresseerd in voortplanting en relatief ambitieloos. Verpest door het geld van hun ouders.
Die worden dus vervangen door nieuwkomers.
Die zijn gemiddeld veel armer, agressiever, hardwerkender, risiconemender en hechten nog waarde aan een gezin (mét voortplanting).
Allemaal een natuurlijk proces dat de oorspronkelijke bevolking wordt verdrongen. Daar is verder niets mis mee.
Het eigen volk wil zelf uitsterven en wij kunnen alleen maar dankbaar zijn dat ze dan tenminste nog vervangen worden De bevolking gaat er alleen iets anders uitzien