Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
Na VIJFTIG JAAR geen migratie-beleid van de gekende machtspartijen, is het VB voor veel mensen de enige kans die overblijft, maar ge moogt toch niet verwachten dat een partij zomaar VIJFTIG JAAR non-beleid kan tenietdoen op "één twee drie".
|
Dat verwacht ik ook niet. En voor zover ik weet heb ik dat ook nergens gezegd.
Ik vraag gewoon hoe men dat zou gaan doen.
Want zeggen "we gaan iets aan de migratie doen" kan iedereen. Ik wil graag wat meer info voor ik zo'n beloftes geloof.
Als een politieker mij zegt: ik geef iedere inwoner van dit land na de verkiezingen €100.000 vind ik dat een goei plan maar zou ik vooraf wel graag even weten hoe hij dat gaat doen. Want beloftes maken is makkelijk.
Citaat:
|
Ik herhaal het, een absolute waterdichte migratie-stop met onmiddellijke ingang dringt zich op, al begin.
|
Tuurlijk, dat is nogal voor de hand liggend.
Er zitten teveel vreemdelingen in ons land en er blijven er binnenkomen. Dan is een migratiestop een voor de hand liggende oplossing om er toch al minstens voor te zorgen dat er niet meer binnenkomen.
Maar ik heb het dan over de 'praktische bezwaren'. Want een migratiestop voer je niet zo maar door. Je gaat met grote tegenkantingen te maken krijgen. Europa bv.
Dus zou ik graag weten hoe men een mooie belofte als migratiestop in de prakijk gaat doorvoeren.
En dat heeft niks te maken met het feit dat het hier nu over het VB of een andere partij gaat. Partijen en tegenstellingen links/rechts interesseren mij niet. Ik ga voor voorstellen die ik goed vind. En of die nu van VB, VLD, of CDNV komen interesseert me niet. Soms vind ik een 'rechts' voorstel goed, soms een 'links'. Wat ik zeker nooit doe is voorstellen afschieten gewoonweg omdat ze van 'links' of 'rechts' komen. Ik begrijp niet dat vele mensen dat wel kunnen. Het gaat toch om het voorstel, niet om wie het aanbrengt?
Ik geef het maar mee omdat ik aanvoel dat men nu denkt dat ik het VB in diskrediet wil brengen. Terwijl dat mijn bedoeling echt niet is.