23 september 2023, 15:13
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Ja, met westerse wapens kunnen ze wat terreur zaaien. Maar niet de oorlog winnen, want de frontlijn bougeert niet.
Ondertussen in Oekraïne, enkel vandaag:
"Over the past day, the enemy launched 86 strikes on 27 settlements"
Four MLRS attacks were launched on Mali Shcherbaky and Lukyanivske, five UAV attacks – on Myrivka, Petrivske, Novoandriyivka and Bilohirya, a missile attack was launched on Yurkivka.
In addition, the territory of Huliaypole, Orikhiv, Zaliznychne, Novodarivka, Levadne, Malynivka, Bilohirya, Stepnohirsk, Kamyanske, Mali Shcherbaky, Pyatykhatky, as well as other towns and villages in the line of fire, came under 72 artillery strikes.
https://www.ukrinform.net/rubric-ato...g-a-woman.html
KABOEM
KABOEM
Elke aanval krijgen ze in het honderdvoudig terug. Overal waar zich een Oekraïense militair doel bevindt in heel Oekraïne zaait Rusland dood en terreur onder de Oekraïense militairen, waarvan er volgens sommige bronnen al 500000 (in een land waar amper nog 20 miljoen mensen wonen volgens sommige bronnen) "permanent gedemobiliseerd" zijn.
Maar goed dat is niet genoeg, eigenlijk is dit een oorlog van het Westen, en dus moet het Westen ook geraakt worden. Rechtstreeks kan niet, want dan breekt een nucleaire oorlog uit, maar wel via proxies. Ik verzeker U dat de aanslagen van IS en Al-Quaida maar klein bier zullen zijn vergeleken met met het Westen in de toekomst zal ondergaan.
Net zoals U nu zit de juichen als er Russen vermoord worden, zullen de Russen juichen als westerse doelen geraakt worden. Westerse mensen zullen aan stukken gereten worden. En dan zal het huilie huilie worden. Dan zal ik U herinneren aan uw leedvermaak, want loontje komt altijd om z'n boontje. Nu zijn het nog de arme Oekraïners die door het Westen misbruikt worden om als stormram te dienen tegen de Russen, maar vroeg of laat komt het Westen zelf aan de beurt. En dat zullen ze dik verdiend hebben. Ik hoop dat niet gewone westerlingen geraakt worden, maar wel de elite.
|
Met Iraanse wapens kunnen de R. terreur zaaien maar de oorlog winnen ?
De frontlijn schuift langzaam op naar het Oosten.
|
|
|