Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Polleke, die bomvol kortzichtige oneliners zit als "de Russen zijn klunzen", de Russen zullen verliezen", etc. en steeds de Oekraiense Pravda dogmatiek citeert, beschuldigt mij ervan vol kortzichtige dogmatiek te zitten en teveel te redeneren "op de Pravda dogmatiek".

Ik had over over de elekrische auto s die door Vonderleugen veel duurder worden gemaakt voor de Europese comsument. (waarna deze consumenten met belastingsgeld kortingen krijgen op deze veel duurdere auto s.  )Deze stoten geen CO2 uit.
In Afrika zal de bevolking verdubbelen. Als slechts 10 percent daarvan een auto koopt (zal de eerste decennia nog een gewone auto zijn op nafte) is dat al een gigantische markt, tel daar ook andere gigantische groeimarkten er bij in Azie en dat is een gigantisch potentieel.
De milieuregels in China zijn niet laks en er rijden al meer elektrische auto s rond dan in Europa. Europa, dat wordt binnenkort een museum voor Aziaten.
|
nu begrijp ik waarom jij zo van het padje af loopt: jij kunt niet begrijpend lezen...