onderwerp
(radicalisering NL EU) Ook veertienjarig meisje overleden aan verwondingen schietpartij Rotterdam
analyse
1) Is de dader een buitenlander, niet blanke Nederlander?? De etniciteit moet voortaan gelijk bekend worden gemaakt door de Nederlandse politie en alle etnische dingen moeten genoemd worden vind ik, negers, moslims, zwartjes he zijn toch een groot nationaal drama nu in het hoogbeschaafde Nederland en in een zuivere, 100 procent mensapentoop zouden er echte primitieve aapwetten moeten gelden op alle levels van de maatschappij, dus bij creationistische coordinaten CREA( ABS 0, ABS 0). Ik moet dit wetenschappelijke model als simpele, praktische hulpmiddel binnen alle Alpha en Beta menswetenschappen nog verder uitwerken.
2) Dit kan zo niet verder ok, de radicalisering, het geweld, deze schietpartijen moeten op harde wijze nu stopgezet worden. Ook ik had vroeger neigingen om met een pistool zo rond te gaan schieten vroeger, gedurende mijn depressies en psychoses ok. Maar dit is GEEN psychiatrische patient, bomvrij vest, zwaar wapen, schoot drie keer raak. Deporteren is beste in dit geval, eruit gooien, NOordzee in of opsluiten, open kamp midden op de Wadden?????
============================
https://www.nu.nl/binnenland/6283043...rotterdam.html
Ook veertienjarig meisje overleden aan verwondingen schietpartij Rotterdam
Door onze nieuwsredactie
28 sep 2023 om 20:20 Update: 13 uur geleden
610 reacties
Het veertienjarige meisje dat donderdag zwaargewond raakte bij de schietpartij in een woning in Rotterdam is overleden. De politie maakte donderdagavond bekend dat de schietpartijen een derde slachtoffer hebben geëist.
Donderdagmiddag vonden kort na elkaar twee schietpartijen plaats in Rotterdam. De eerste vond plaats in een huis aan het Heiman Dullaertplein in Rotterdam-West. De tweede was in het ziekenhuis Erasmus MC.
Het meisje raakte in eerste instantie zwaargewond bij de schietpartij aan het Heiman Dullaertplein. De schutter opende ook het vuur op de 39-jarige moeder van het meisje. Zij overleed direct. Na de schietpartij stak de dader de woning in brand.
De schutter ging vervolgens naar een klaslokaal in een bijgebouw van het Erasmus MC. Daar richtte hij zijn wapen op een 43-jarige docent. De man overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Ook in het ziekenhuis stichtte de schutter brand.
De politie pakte na de incidenten een 32-jarige Rotterdammer op. Bij zijn aanhouding had de man een vuurwapen bij zich. Ook droeg hij een kogelwerend vest.
Verbetering: De politie meldde eerst dat de docent 46 jaar oud was. Dat blijkt niet te kloppen: het slachtoffer was 43 jaar oud. Dit is aangepast.
Beeld uit video: Arts over schietpartij Erasmus MC: 'Amerikaanse taferelen'1:13
Arts over schietpartij Erasmus MC: 'Amerikaanse taferelen'
Volg dit onderwerp
Krijg meldingen bij nieuws over de schietpartijen in Rotterdam
Dit weten we over de dodelijke schietpartijen in Rotterdam
Zie ookDit weten we over de dodelijke schietpartijen in Rotterdam
Eerder
28 sep 2023 om 18:55
Doden schietpartijen zijn docent Erasmus MC en een vrouw en haar dochter (14)
Doden schietpartijen zijn docent Erasmus MC en een vrouw en haar dochter (14)
28 sep 2023 om 17:31
Meerdere doden bij schietincidenten en branden in Rotterdam
Meerdere doden bij schietincidenten en branden in Rotterdam
Beeld: ANP
610 reacties
Lees meer over:
Rotterdam
Erasmus MC
Binnenland
Dubbele schietpartij Rotterdam
NUjij: Uitgelichte reacties
Skiathos
28 sep 2023 om 20:44
Zeer triest wat zich vandaag heeft afgespeeld in Rotterdam.Ik wens alle nabestaanden mijn oprechte deelneming aan. Alle slachtoffers direct en indirect sterkte met het verwerken van deze zeer nare ervaring. Laten we meer van elkaar gaan houden, het leven is te kort voor ellende.Complimenten aan alle overheidsdiensten , politie, brandweer, ambulance en speciale politie forces voor het adequaat optreden. Sterkte allemaal.????
Respect: ???? 122
Reacties: ???? 1
Reageer
Jacquie_IJssel
28 sep 2023 om 20:27
????Wat een verschrikkelijke aanslag, zomaar op een donderdagmiddag…, waarom moeten deze 3 mensen op deze manier aan hun einde komen. Heel veel sterkte????????
Respect: ???? 86
Reacties: ???? 2
Reageer
Bekijk alle reacties
https://www.nu.nl/binnenland/6283043...rotterdam.html
=================================