Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Om DAT ASPECT van de nazi's gaan te verdedigen. Het totalitarisme was verwerpelijk bijvoorbeeld. En het feit om de Joden te viseren was gewoon een jammerlijke vergissing.
Ik wil er trouwens op wijzen - om legale redenen maar ook uit principe - dat ik TOT NIKS OPROEP. Ik schuif enkel maar redeneringen naar voren, van de stijl "oorzaak -> gevolg" en het ENIGE dat ik doe, is hierbij ELKE VORM VAN moraliteit, emotionele overwegingen en dergelijke, achterwege laten, om op puur machinale wijze de link te leggen tussen methoden en problemen.
Zeggen: "we moeten makakken afmaken als we het functioneren van onze maatschappij volgens onze cultureel opgebouwde concepten willen behouden" staat dan op exact hetzelfde niveau als "Als je een Euclidische deling doorvoert moet je rekening houden met het gegeven dat de rest niet-nul kan zijn".
Zet ELKE VORM van menselijke humane, emotionele, morele en dergelijke overweging weg om de pure logica van de redenering kunnen te aanschouwen. Stop met mens zijn, wordt een logische machine.
|
Een selectie makend uit uw teksten op dit forum en voorleggen aan een rechtbank zou deze poging uzelf wit te wassen van oproepen tot genocide niet geloofwaardig achten. Eerder een poging tot het hebben van de cake en tegelijk hem te eten. U toont zich eigenlijk als een lafaard hier.