Los bericht bekijken
Oud 10 april 2005, 17:02   #9
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danny_v
Waarmee u nog met een groter gemak vergeet dat de christelijke palestijnen door de moslims verdreven worden uit hun eigen land, zoals ook in Libanon. De israeliers moesten zelfs tussenbeide komen om de christenen te verdedigen tegen de moslims die een met een grote moskee de kerk ein Nazareth wilden in de schaduw zetten.
Wilt u aub bij het onderwerp blijven in plaats van eindeloos af te wijken. Wat u beweert over christenen die verdreven worden door moslims is bovendien een leugenachtige bewering. Zowel christenen en moslims zijn slachtoffers van dezelfde bezettingspolitiek. Eén bepaald conflict, over de bouw van een moskee, gebruiken om een vals beeld op te hangen van systematische broedertwisten siert u absoluut niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danny_v
Wat is zwakjes, 2 miljoen en 300.000 doden? Ik minimalizeer niets, u staat echter veel dichter bij genociode ontkenners dan u zelf denkt! En die "solidariteit" met het palestijnse volk is eerder een solidariteit TEGEN Israel, en die kwam vooral op gang nadat eurabie met de petroleum chantage in 1973. Maar die verbinding zal u zeker niet durven maken want die past niet in het kader van de "dader-theorie" die u volgt.
Probeer eens een deftige discussie op te bouwen ipv mij leugenachtige verklaringen in de mond te leggen. Ik heb in één van mijn vorige reacties de situatie in Soedan duidelijk een tragedie genoemd. Als u niet van kwade wil bent, kunt u daar een duidelijke afkeuring in vinden voor de vreselijke misdaden die daar plaatsvinden. Wat u verder beweert over de petroleumboycot van 1973 is ronduit onnozel. Alsof ik mijn mening vandaag zou laten beïnvloeden door feiten van méér dan 30 jaar terug.

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 10 april 2005 om 17:10.
groene flamingant is offline