Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
Ik kan maar voortgaan op de weinige gegevens die te lezen vallen.
Het is niet omdat ergens in een basisakte staat dat er twee parkeerplaatsen op andermans grond KUNNEN gebruikt worden dat ze dan MOETEN gebruikt worden en zelfs niet dat deze situatie gegarandeerd moet zijn....De grondeigenaar (het stad) heeft zijn eigen rechten.... Ik heb overigens serieuze problemen met een notariaat dat dergelijke dingen in een basisakte laat staan zonder zeker te stellen dat dan de akte van die andere grond (van de gemeente naar ik begrijp) gecoordineerd is daarmee....Ik vermoed dat dit niet zo is....
Iemand die zoiets zwaars als een eigendom investeert met als blijkbaar beslissingspunt het kunnen gebruiken van plaats op andermans grond,zonder eens na te gaan hoe of dat nu juist zit(klinkt echt wel buitengewoon zeg)..........hoe noem je dat....en dan nog een makelaar-kantoor zeg 
|
Ook fouten van notarissen zijn altijd de schuld van de nva. Zonneklaar.
|