superkapitalisten colloqueren ?
dag mijnheer van Duppen.
Het vierde wereld syndicaat is een militante armenorganisatie. In de raad van bestuur worden alleen authentieke ervaringsdeskundigen toegelaten.
Het vierde wereld syndicaat is kort gezegd een organisatie van armen waarmee zij hun eigen doelgroepbelangen willen behartigen.
Superkapitalisten zijn diegenen die in de eerste plaats een bedreiging vormen voor het leven en de integriteit van onze doelgroep. Omwille van hun ongebreidelde vraatzucht blijft er immers niets meer over voor de kleintjes.
De belgische wet stelt bij mijn weten dat eenieder die een reeele bedreiging vormt voor de integriteit van zichzelf of voor die van derden kan worden gecolloqueerd !
Men kan zulks doen door een verzoekschrift tot gedwongen opname ter observatie in te dienen bij de griffie van het vredegerecht van de gemeente waar de persoon in kwestie woont. Dit verzoekschrift moet om geldig te zijn echter vergezeld worden van een medisch verslag van een docter en van een psychiater.
Kent u docters en of psychiaters die ons een dergelijk medisch verslag zouden willen leveren indien wij binnenkort bvb. pandjesmelkers willen gaan colloqueren ?
De pandjesmelkers vormen immers een reele bedreiging van de integriteit van onze doelgroep !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2005 om 21:52.
|