Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2023, 16:12   #46534
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Toch wel aandoenlijk, al die Israëlische vlaggen in het Westen.

Een land dat scholen, appartement en klinieken bombardeert, en zich niets aantrekt van territoriale integriteit. Net al de zaken die het Westen Rusland verwijt.

Hebben, ze hun eigen hypocrisie niet door? De rest van de wereld alvast wel. Het ondergraaft het kleine beetje geloofwaardigheid dat het Westen nog had.

https://www.ynetnews.com/article/hkqr3qlbt

Deze is alvast "permanent gedemobiliseerd". Mooi geformuleerd Pandareus, als het mag ga ik deze bewoording van U nog meer gebruiken, is dat OK?

Wat ik wel niet ga doen is filmpjes posten van Israëlische bezetters die op een gruwelijke manier aan hun einde kwamen, dat is meer iets voor Pandareus, die daarvan een orgasme krijgt. Ik niet, in tegendeel zelfs.

Geen zorg tomm, vannacht trakteerde IDF nog 150 doelwitten op een gratis bom. En deze nacht gaat dat vervolg krijgen. Er ligt nog veel werk op de plank voor Gaza in puin te veranderen. Maar de motivatie is er, en de wil om het deze keer af te maken en niet na een dagje of tien te stoppen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden