Plaatste het al in een andere discussie
Israel-Palestijnen, Azerbeidzjan-Armenië, Saoedi Arabie-Jemen, Turkije- koerden, Indie-Pakistan enz. enz.
De oorzaak licht steeds en vooral bij zich op geloof gebaseerde machtswellustige die hun kudde ophitst om op afschuwelijke wijze te doden om andersdenkenden te vernietigen = uit te moorden!!!
De achterbakse - hypocriete - manipulatieve- machtswellustige die zichzelf met verheven namen laten toespreken binnen al die geloven zijn de ware schuldigen.
Zij zorgen via hun eenzijdig hersenspoel verhaal dat inpakt heeft tot na de dood al 2000 jaar dat hun psychisch gedrogeerde kudde de andersdenkenden dan hun geloof proberen constant uit te moorden met de in gepompte hypothetische goedkeuring van "hun GOD".
Met moet NIET samenscholen om Israël te steunen, NIET samenscholen om Palestijnen te steunen >>> men moet massaal samen opkomen en blijven eisen om die machtswellustige de ware oorzaak zijn van vele gruwel aan de gesprek tafel te dwingen.
En gelet dat politici naar de pijpendansen van die machtswellustige ook al om de macht is hun inbreng op TV enz. Totaal nutteloos ... Wat ook al lang is bewezen in het verleden.
Tot zij overeenkomen dat in welke taal "GOD" genoemd wordt het steeds over dezelfde gaat!! Zodat er geen onderscheid is tussen christendom, islam, jodendom .... het alleen en andere parabel is die al eeuwen door hen uit gedragen werd.
Zo niet zullen die achterbakse - hypocriete - manipulatieve- machtswellustige zoals steeds theatraal openbaar EVEN oproepen tot GEBED. En voor de rest in de achterkamers de gruwelen preken en zodoende doen verderzetten om hun macht te bestendigen. Zoals met Hamas enz.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 oktober 2023 om 17:41.
|