Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2023, 18:23   #47
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
All lives matter, hé.
Nee. Dat is het grote misverstand. Enkel onze levens zijn van belang.

Citaat:
Welk voordeel halen Europeanen eruit met de Gazaanse bevolking uit te roeien?
Wij moeten dat niet doen. Ik sprak vanuit Israel's standpunt, en ik beschouw Israel als een westerse bondgenoot. Ik denk dat we dat vooral niet moeten tegenwerken.

Als het I-P probleem van de baan is, dan zou dat voor ons ook beter zijn. Maar echte rust zullen we niet hebben zolang er nog moslims op Europese bodem aanwezig zijn.

Natuurlijk besef ik maar al te goed dat er daar veel "goeie" mensen tussen zitten, ttz, die erin slagen om de giftigheid van het moslimdenken op een of andere manier in hun kop in een mentaal cordon te steken, en voldoende schizzofreen kunnen te zijn om als normale burger te functioneren. Maar de zotte gif fles zit er wel, zij het "opgeborgen".

De vraag is of wij de gigantische maatschappelijke schade, en bedreigingen en dergelijke moeten blijven ondergaan vanwege de haat moslims, om die "goeie" moslims te ontzien. Zoveel zijn die ons nu ook niet waard. Het is spijtig maar ge kunt geen eierkoek bakken zonder eieren te breken, en het gevaar en de schade is veel te gigantisch door de moslimmigheid. Op een zeker ogenblik is het bilan gewoon te negatief en moet de grote kuis gemaakt worden, en ja, daar gaan veel onschuldigen bij vallen ook.

Hadden we destijds het 70-puntenplan op EU vlak toegepast, dan zouden de weinige moslims die hier nog rondlopen ontzien kunnen worden, en konden we geval per geval beslissen over de wenselijkheid van het hier leven. Maar gezien de gigantische etterbuil die ontstaan is, gaan zulke fijne methoden niet meer en is enkel een zware chemotherapie nog mogelijk om de boel te redden he. En ja, dat maakt brokken en gaat veel onschuldig leed veroorzaken. Dat is het gevolg van de woekering van 40 jaar he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden