Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2023, 19:39   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.802
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
In 2015 sprak Merkel de ondertussen beruchte woorden "Wir schaffen dass" uit. Het resultaat was migranten van overal massaal naar Duitsland trokken. Ook Zweden volgde dezelfde politiek en voerde een menselijk beleid waarbij iedereen welkom was. Als gevolg daarvan trokken migranten en ook massaal naar Zweden.

De problemen met de nieuwkomers werden al snel duidelijk. Naar het Duitse hypocriete voorbeeld probeerde men aanvankelijk de problemen met de nieuwkomers te verdoezelen door bij misdrijven waarbij migranten betrokken waren de afkomst van de daders bewust niet te vermelden. Dit kon jaren doorgaan, tot er teveel gevallen voorkwamen en de media erachter kwam dat politie codes gebruikte om de afkomst van de daders te benoemen in een poging dit niet openbaar te makeb.

Sinds enige tijd heeft men het beleid - uit noodzaak - 180 ° moeten omgooien en voert men nu een streng beleid naar migranten toe. Het geweld en moordpartijen blijkt namelijk hoofdzakelijk het werk van mensen met een migratie-achtergrond. 9/10 verdachten bij moorden zijn nieuwkomers blijkt een een recent politierapport.

Of hoe Zweden een schoolvoorbeeld is van tot welke nefaste en verstrekkende gevolgen een zogezegd menselijk - noem het maar maar naïef en dwaas, migratie beleid kan leiden. En op welke korte termijn op deze manier de hele maatschappij dreigt te ontsporen.

https://www.hln.be/buitenland/zweeds...weld~a097f997/

https://www.geenstijl.nl/5159353/gid...r-allochtonen/
Kan dat nog gezien worden als een menselijk beleid naar onze eigen mensen/Europeanen toe het zomaar lukraak op zijn merkeliaans openzetten van grenzen.

Ik blijf van mening dat het niet meer gaat om vluchtelingen die men binnenpakt maar dat het legers zijn die het niet echt goed voorhebben met de EU.

Natuurlijk is het niet aan mij om daar over te oordelen daar men daar toch mensen voor gekozen heeft, die er werk moeten van maken om onze eigen, die van onze kinderen, veiligheid te kunnen garanderen of zie ik dat weer maar eens verkeerd?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 oktober 2023 om 19:40.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden