Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2023, 13:53   #105
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat was het lidgeld in '97 van Reuzegom ?
Er is geen lidgeld voor het toetreden tot studentenclubs. Alé, in mijn tijd toch niet. Integendeel, je krijgt nogal wat "voordelen" als lid van een club. Op de vaste clubavond in de week hoef je niet te betalen voor je bier. Op vele galabals was de toegang gratis enz...Voor mij was dat alleszins niet voldoende om ooit een toetreden tot gelijk welke club te overwegen. Ik stond nogal op mijn vrijheid en had geen behoefte aan de verplichtingen die lidmaatschap met zich meebracht.

Hoe dat allemaal ging bij reuzegom weet ik niet, maar ik bleef daar zover mogelijk van weg. Ooit 1 keer café 'In den Boule' bezocht en was daar snel terug buiten toen ik die bende nitwits daar zag zitten. Als je reuzegom zag was het zaak om die straal te negeren. Die hadden weinig besef van hoe de doorsnee student over hen dacht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 23 oktober 2023 om 13:55.
fox is offline   Met citaat antwoorden