Los bericht bekijken
Oud 11 april 2005, 19:05   #11
carf
Vreemdeling

carf's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar carf
Standaard

Beste Fieseler

Kben geen onvoorwaardelijke Cuba-fan maar wat betreft de geneeskunde daar staan ze wel op een hoger niveau dan hun regio. En het begrip regio mag je ruim interpreteren want dar hoort ook de VS toe! En als je denkt dat geneeskunde en politiek los van mekaar staan, dan moet je dat maar eens uitleggen aan de milioenen derde-wereld-moeders die jaarlijks het leven verliezen in het kraambed!

Voorts ben ik byzonder opgetogen dat je je uit deze discussie terugtrekt want het klassieke commie=nazi gezever zijn we echt al lang beu gehoord. Het brengt echt niets tot de discussie bij.

Wat betreft GVHV: ik denk niet dat die dokters last hebben van 'overconsumptie' omdat ze gratis werken. Stel je voor, kheb niets te doen deze namiddag dus kga voor men plezier es naar de gratis dokter! belachelijk idee gewoon. Ik ben een grote voorstander van GVHV, ik vind hun link met de PVDA geen probleem, in tegendeel. Dit wil niet zeggen dat ik akkoord ga met de PVDA. Ik denk dat een revolutionaire partij noodzakelijk is, alleen niet op stalinistische leest geschoeid.

Groeten,

BLoeMKooL