Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2023, 11:34   #18
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Alleen Holland, er zijn ongetwijfeld mensen in de rest van Nederland, die dat niet erg zouden vinden.

Ik ben het meestal niet met Baudet eens, maar deze stelling wel, Nederlanders en Vlamingen zijn één volk, gescheiden door een ongelukkige loop van de geschiedenis.
Voor mij persoonlijk is Nederland een relatief onbekend land. Mijn TV heeft nog nooit op een Nederlandse post gestaan. Laat staan dat ik artisten ken.
Voor het 7 uur nieuws zap ik continu tussen VTM en VRT naargelang mijn interesse. Waals nieuws interesseert mij ook niet en mijn kennis van Belgische artiesten is pover of onbestaand buiten een paar toppers die dan nog op mijn kloten werken zoals Clouseau.
Het nieuws van France 2 kijk ik wel voor een groot deel uit, vooral het internationale. In tegenstelling tot Holland ga ik wel graag naar Frankrijk.
Iedereen heeft zijn goesting of voorkeuren zou ik zeggen. Maar ik wil geen deel uitmaken noch van Holland noch van Frankrijk maar ben wel cultureel verbonden met Frankrijk uitgenomen met de huidige acteurs of "sterren". Le droit a la différence.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 27 oktober 2023 om 11:36.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden