Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand
onderwerp:
Stelling: Elke Palestijn is een Hamas Strijder ... DUS ...
analyse:
1) Als elke Palestijn toch een geboren Hamas strijder is dan heeft Israel nu geen enkele keus meer dan de hele Gaza Stad leeg te ruimen en permanent te bezetten, en het is dan ook de goedkoopste en vreedzaamste oplossing op de langere termijn denk ik. In de duizenden kilometers tunnels zitten er zeker nog tienduizenden bommen en raketten verstopt dus het is en blijft een potentieel gevaar en alleen een permanente ontruiming en bezetting door israel kan een volgende Hamas aanval totaal tot NUL procent reduceren op de lange termijn en korte termijn.
2) MIsschien hele Gaza gebied nu gelijk schoonvegen en alle 2 miljoen Palestijnen, quasi Hamas strijders maar keihard deporteren naar een leeg gebied binnen de onmetelijke onbewoonde Egyptische woestijnvlakten. Er is hiervoor meer dan genoeg geld in de hele Arabische wereld en met 5 miljard euro investering ben je snel klaar, de Palestijnen krijgen nieuwe frisse start in hun eigen Beloofde Woestijnlandje, ver van Israel en zijn dan gezegend door de Joodse goden en Allah en alle blote hoerige Hindoe godinnen uit hartje zwart India die zeker daar zullen gaan om lekker uit te naaien als de Palestijnen lekker rijk zijn geworden zoals in Quattar en Dubai.
3) Soms is de weg van de minste weerstand toch het allerslimste en dit is hoe dieren feitelijk echt denken, puur instinctief denk ik en ik ben nu toch veel dierlijker dan 10 jaar geleden. Ja, ik ga dit nog goed uitwerken ok.
4) Elke Palestijn sympathiseert in hart, nieren en ballen zeker met Hamas en dit is duidelijk zichtbaar, geen enkele zelfkritiek, met name anti Hamas geluiden binnen hele Palestijnse wereldje denk ik. Dus ja elke Palestijn is een Hamas strijder, passief en indien nodig ook aktief.
==============================
|
Als je sommige nieuwsbeelden ziet dan gaat men wel van het standpunt uit dat elke Palestijn een Hamas strijder is?
Het beeld dat daarbij opspeelt is de dode jonge vrouw vastgebonden op de motorkap van een SUV waar een omstaander (jongenetje) nog gaat staan op spugen...
En dan gaan de Palestijnen nu zeggen dat zij aangevallen worden?????
Logica????
p.s.
Zioals u schreef: elke Palestijn sympathiseert met Hamas, dat zou kunnnen kloppen.
Het is trouwens Hamas dacht ik die de strijd begonnen is.
Pijnlijk detail is dat de rest van de wereld op huidig ogeblik een verkeerd beeld heeft van de situatie en de Joodse mensen de schuld nog gaat geven.
Die proberen natuurlijk hun eigen land/burgers te verdedigen...