Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat
Dat kost ongeveer 1 miljoen per woning van 4, dat is woning plus straten, administratie en hulpdiensten. Dan jaarlijks nog een heel bedrag voor lonen. Palestijnen kunnen nauwelijks lezen dus al het personeel moet van buiten komen.
Dus 500 miljard om te bouwen en miljarden om te onderhouden. Maar als het 30 jaar duurt om te bouwen zijn ze al met 4 miljoen dus moet je direct rekenen op 1000 miljard en stijgende. En dat in een land met reeds 110 miljoen inwoners die dat allemaal niet krijgt.
|
Toch vraag ik mij af of het alleen geld is dat deze oplossing tegenhoudt? Het moet toch mogelijk zijn industrie ter plaatse te organiseren zodat de regio zelfvoorzienend is. Een soort beloofde land voor de Palestijnen.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
|