Los bericht bekijken
Oud 5 november 2023, 22:35   #162
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Op het hoofd kakken van Blokkers heeft niets te zien met enig pleidooi tegen Vlamingen, dat is een sofisme van jewelste. Het toont gewoon aan dat men moet kotsen van extreem-rechts.

Als Vlaming voel ik me trouwens bijzonder beledigd dat eender welke Blokker de lef zou hebben 'in mijn naam' uitspraken te doen. Dat terwijl ik hen zelfs niet eens als equivalente menselijke wezens zie.

Ik ben er redelijk zeker van dat een Vlaming die op een Waals forum zou een lans willen breken voor extreem-rechtse ideologie snel een stamp onder zijn sjokkedijzen zou krijgen. Wat bewonderenswaardig is overigens, en aan te moedigen als voorbeeld. Dat is het verschil tussen Vl en WL : wij hebben enkel een cordon sanitaire (dus politiek) en in Wallonië sprak men politiek af om ook een cordon médiatique te hanteren.

De blijvende drogreden die velen hier hanteren is steeds dezelfde, maar daarom niet minder perfide : de pleidooien hier zijn helemaal niet tegen 'Vlamingen' maar wel tegen extreem-rechtse filth.
De Ubermensch heeft gesproken. Gescheld zonder argument waar eens te meer uw voorliefde voor uitwerpselen en dergelijke blijkt. Eens te meer.
Je overstijgt de extreemste nazi in vuilbekkerij tegen een geviseerde groep. Als je tegen fascisme en nazisme bent (zoals elk weldenkend mens) zou je toch moeten proberen niet zelf het nog erger te zijn. Maar ik denk dat het boter aan de galg is. (wel)denkend is een term waaraan ik niet denk als ik je extremistisch haat-gezwets lees. En dat je de Waal onverdraagzaamheid tegen een andere politieke mening toebedeelt is voor jouw rekening en daarin vind je inderdaad heel vaak je intollerante gelijke.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 5 november 2023 om 22:41.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden