Los bericht bekijken
Oud 9 november 2023, 01:01   #5
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Ieder individu moet zijn eigen Totalitaire Oorlog tot de DOOD voeren gedurende elke manifestatie denk ik, inclusief de meest minderwaardigste viesbruine Indiase ratten die ik zag rondkruipen in het vuile straatje van het hotel Golden Stay in Amritsar, en die met elkaar flink vochten om het schaarse eten van de afvalhoop, net 9 meters van het restaurant langs het stinkende straatje.

Nu deze oorlog uitvechten tegen deze HOMOHATERS bende en ik heb al PLAN B klaar nu, om terug te slaan, voordat zij hier bij mijn flat binnenstormen met machinegeweren om mij af te schieten. Ik moet de hele buurt maar nu duidelijk maken dat deze zware criminele en religieuze HOMOHAAT oorlog eraan komt hier.

Ik laat mij niet zomaar vermoorden nu en moet maatregelen treffen zsm.

Er moet een nieuwe hardere en ruimere wapenwet komen in Nederland om zware en levensreddende defensieve wapens thuis te mogen bezitten en om het te gebruiken tegen overvallers en moordenaars bendes.

zelfs als gewapende bendes binnen vallen met wapens moet een burger het recht hebben om met de zwaarste defensieve wapens terug te vechten en hen dus echt uit te schakelen zonder deze criminelen te doden. Keus genoeg denk ik op de vrije markt van zware defensieve wapens, die je thuis mag bezitten zonder enige vergunning, wel niet dodelijk, en zonder de tegenstanders zo ernstig te verwonden dat hsij dus gehandicapt raakt.

Wie heeft hierover enige informatie, dus als drie bewapende mannen je deur intrappen om jou in je huis neer te schieten of dood te knuppelen? Dit laatste gebeurde met een vriend van mij in Amsterdam en hij ligt nu al 4 weken in het gips op de IC en zal de rest van zijn leven in een rolstoel moeten lijden als meervoudig gehandicapte hindoestaanse man. Dit is echt vreselijk.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden