Los bericht bekijken
Oud 9 november 2023, 18:10   #103
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
CUFI, het probleem met hoge leverage is dat het niet langer alleen jouw keuze is wanneer je iets realiseert. Als er een piek in de koers is die je waarborg overschrijdt, wordt alles verkocht door de exchange en heb je de kans niet meer om te wachten tot die piek daalt of stijgt naar normale waarden. De laatste van BTC (in october dacht ik), als gevolg van een fake twitter bericht over de Black Rock EFT's had zo'n 100M dollar in liquidaties tot gevolg op de Amerikaanse Coin exchanges.
Ja maar ik laat die sowieso nooit zo diep zakken (op de long, op short mag het). Ik ben er constant bij he.

Ge kunt kei makkelijk switchen van short naar long. Die sluit dat order dan en begint een nieuw.
Dus als ik zie dat de kaars naar beneden gaat, schakel ik meteen over op short.
Ge hebt met een 50x op 100 dollar dan wel eens tientallen dollars verlies, maar die hebt ge dan direct terug door te reversen.
Die RIF kan u op seconden tijd tientallen dollars geven.

Ik moest me vroeger in het zweet zetten om op 1 uur te pakken wat ik nu op enkele seconden kan pakken.

Maar dus: een significante daling kan ook winstgevend zijn. En er zijn coins die dat dagelijks doen, aan u ze te kennen en erbij te zijn. Ze pumpen wel degelijk, wees erbij voor de dump en profiteer van allebei.

MULTI doet dat al vanaf ik trade, zeer consequent van gemiddeld 2 dollar naar 2,6 dollar. En in een fractie he, om weer naar 2 te gaan. Als ge omhoog op de long zit en omlaag overschakelt op een short, heb je dus dubbele winst. Helaas kunt ge die niet hefbomen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2023 om 18:21.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden