Los bericht bekijken
Oud 11 november 2023, 20:37   #150
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Niet liegen, het gaat over islamitische moordenaars, dat gaat niet over "mogelijk" of misschien.
De draad gaat over extreemrechtsen die mogelijk aanslagen planden. Lees de openingspost nog eens.

Citaat:
s er iets met moslims dat ze keer op keer aan selectief geheugenverlies lijden?
Dat ongedierte dat onze luchthaven opblies, dat werd niet opgepakt voordat ze hun aanslag pleegden, maar erna.
Is dat verschil te moeilijk voor u?
Focussen. Nogmaals, de draad gaat over extreemrechtsen die mogelijk aanslagen planden. De veiligheidsdiensten hebben deze snoodaards preventief opgepakt. Net zoals de veiligheidsdiensten ook islamistische snoodaards preventief hebben opgepakt zoals je kan lezen in de link die ik eerder meegaf.

Dit zijn dus acties om aanslagen zoals in onze luchthaven in de toekomst te vermijden. Zoals ik al eerder aan u schreef, vind ik dit nodige en terechte acties ongeacht uit welke hoek het gevaar komt.

U lijkt dat niet te kunnen bevatten. Misschien bent u het zelf die pilletjes moet nemen i.p.v. Pandareus zoals u hem iets hogerop in post #144 verdenkt.

'Leuk' weetje: de naam van één van de aanslagplegers op de luchthaven werd door de Turkse veiligheidsdiensten doorgegeven aan de Belgische veiligheidsdiensten die er noppes meededen en heel toevallig ook onder bevoegdheid van de rechtse Vlaams-nationalist Jan Jambon vielen.