Los bericht bekijken
Oud 11 november 2023, 20:43   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als er nu iemand was die zojuist de andere de les wilde spellen, dan bent u het wel.
Als er iemand is op dit forum die niks anders doet dan anderen VOORTDUREND de les spellen, is het de leugenachtige dubbelnicker die zich een aardling noemt. Aardlingen zijn wormen.

Hetgeen hij stelt is altijd onderbouwd. Indien hij een stelling niet onderbouwd zou vinden, dan zou hij ze niet poneren. Als hij bijgevolg veel kritiek heeft op de Vlaams-nationalisten, dan is dat omdat die kritiek ook terecht én onderbouwd is.

Een greep uit de bewijzen van zijn meerderwaardigheid:

Citaat:
Gij valt als partij-slavin in opperste vervoering voor elk van uw partij-coryfeeën . Niet zwansen.
Citaat:
Ik daag al zo lang u en andere kornuiten uit om te weerleggen hetgeen ik schrijf. Of het nu ging of gaat over de Tachtigjarige Oorlog, Willem I, De Joden, het christendom, de Belgische politiek, de collaboratie, het Vlaams-nationalisme, en noem maar op.
Maar u slaagt er zelden in om hetgeen ik toen stelde -en nu stel- te weerleggen. En dat komt Quercus, dat ik me goed informeer voordat ik iets neertik. U zou dat ook moeten doen in plaats van zoals Gwylan dingen na te praten of eeuwige clichés te herhalen zoals een kieken zonder kop.
Citaat:
Blaaskaken noem ik vermeende schoolmeesterkes zoals Quercus die anderen op taalfouten wijzen terwijl ze zelf kanjers van taalfouten schrijven.
Citaat:
Veel humor hebt u wel nooit gehad als homo furiosus. Dat moeten we er vlug bij vertellen
Citaat:
Ge hebt misschien ook nog zwarte laarzen en een koppelriem ergens in uw kast liggen van een of ander familielid, neem ik aan.
Citaat:
Zware zwarte laarzen zouden haar misschien goed staan.
Citaat:
Kokkin van de Ijzerwake.
Citaat:
In ieder geval, wat ben ik blij dat ik niet zo'n vulgaire grootmoeder heb als wansmakelijke Knuppel!
Citaat:
En hier komt uw ware aard weer eens naar boven. Gore taal kunt ge niet laten. Nog 5 kletsen erbij op elke bil. Totdat ge het eens afleert. Maar gore taal is ook een kwestie van (gebrek aan) opvoeding. En op uw leeftijd..
.