Los bericht bekijken
Oud 17 november 2023, 13:55   #55
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.665
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Natuurlijk niet. Het moet binnen de 10-20 jaar door 10 of 100 delen he, willen we echt iets doen aan het prioritaire probleem.

De omstandigheden van mensen verbeteren gaat altijd gepaard met een hogere CO2 voetdruk. Dat is nu precies wat we niet willen. Het is dus wel degelijk mogelijk om voor een KLEINE groep de omstandigheden te verbeteren (wij dus) op voorwaarde van het gros van de bevolking van deze planeet weg te doen he, en snel.

Je doet trouwens alsof ANDEREN de omstandigheden van "mensen" (te bedienen hotelgasten ?) moeten verbeteren, terwijl het er altijd om draait dat men ZIJN EIGEN omstandigheden verbetert, en daarvoor de anderen dus enkel maar kan aanwenden als die daar nuttig voor zijn, en moet wegdoen als die daarbij storen.



ja ja patrickve

Ik ben misschien binnen drie maanden gewoon dood ok, doodgeschoten, kans is nu heel groot,

maar ok je leeft om dood te gaan.

ik wil mijn visies op dit Joods/ Palestijnse konflikt echt internationaal openbaar maken, is meer dierlijk, conform Dharti Maata wetten.

Wij nakomelingen van HOMO Sapiens zijn nog steeds hele Grote BEESTMensen, en heel weinig mens dus de mens sterft gewoon uit.

==================
Israelische leger moet heel Gaza stad permanent bezetten en onder controle houden ok, alleen op deze manier kan Hamas helemaal uitgeroeid worden, om de gewone Palestijnse burger te laten genieten in het Ultra Joodse paradijs.

Alle Palestijnen waren diep in hun arabische HART toch Hamas strijders, dus ze geven Israel geen enkele andere keus dan een permanente bezetting van heel Gaza Stad denk ik en het is NIET zielig, beste voor Palestijnen zelf.



==================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden