Ik hoop in elk geval dat eender wie daar partijleider zal worden, het effekt van Conner Roucist op de vrouwtjes wegebt......... want Vooruit ging als enigste Vlaamse Vivaldipartij er letterlijk op vooruit... en dit alleen omdat vrouwelijke kiezers, hormonaal gedreven, op het godenkind King Connah zouden gaan stemmen, hetgeen uiteraard niks maar dan ook niks met politiek en politieke bekwaamheid te maken heeft maar louter geslachtsgemeenschaps gedreven....... Trouwens , sommige studies zouden uitwijzen dat bij stemrecht alleen de linkse kiezer nog zou gaan stemmen....dus er Vzouden volgens die studie Vooruit, Groen, PVDA, VLD en CD V gouden tijden te wachten staan......maar is dat zo...... indien de aangehaalde partijen hiervan zouden overtuigd zijn, hadden ze na zwarte zondag in november 1991 al lang de stemplicht afgeschaft.......... dus..... voor mij mogen ze bij Vooruit de partijleider aanstellen wie ze willen, al was het een hond met een hoed op.... ik hoop van ganser harte dat de terloorgang van deze racistisch en seksistische, fatshamende partij is ingezet....
|