Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc
Is dat zo?
Waarom stemt dan een minderheid in Vlaanderen VB?
Vind jij dat een racist in een politiekorps kan dienen? Om maar een voorbeeld te noemen?
In het onderwijs dan?
Wat een onzin.
Ik hoef helemaal geen begrip te hebben voor CR. Ondergetekende stelde al na "Molenbeek" droog vast dat CR een racist is.
En van wie "mocht" dat dan niet?
|
Ja dat is zo........ 60% van de Vlamingen kan de uitschuivers van Rousseau wel vergeven..... dus het moet zijn dat ze er gelijkaardige ideeen op nahouden....trouwens de ex oppersos Van Tobbacks kwam zomaar zeggen, om Rousseau goed te praten, dat wij Vlamingen allemaal wel een beetje racist zijn.........wie ben ik om hem tegen te spreken. Dan de vraag of ik vind dat racisten in politiekorps of lerarenkorps kunnen dienen....... dat heb ik nergens geschreven(je hebt waarschijnlijk geen begrijpend lezen op school gekregen). Wat heb ik dan wel geschreven, dat gewone mensen in éénder welke beroepscategorie, van politie tot leraar, ambtenaar, bankbediende, vuilnisman.........onmiddellijk en onverbiddelijk bestraft worden wanneer ze uiting van racisme, seksisme geven...... door de rechtbanken en dit dank zij door Vooruit en Rousseau gestemde wetten......daarom, wat Rousseau en consoorten betreft , no mercy....... even zwaar bestraffen als de gewone Belgische sterveling....volgens de linkie winkie wokie wetten.....En wat betreft al dan niet begrip moeten hebben...... dat heb ik helemaal niet aan je gevraagd......Rousseau en Vooruit vragen begrip..... vader en zoon Tobbacks kwamen meer dan hun zeg doen, moeke Rousseau kwam haar zeg doen en 90% partijtop Vooruit wou niet hebben dat KIng Connah afdroop.........Melissa en Carolientje van Genez..... hadden meerdere dagen en externe dwang nodig om toe te geven dat King Connah racisme en seksisme verspreid heeft........dus van wie komt en kwam de vraag voor begrip.....voornamelijk van de Vooruit verderfelijke linkse meute.......