Los bericht bekijken
Oud 26 november 2023, 15:22   #251
Eurosceptic
Minister

Standaard

Wat er zich nu afspeelt is een kopie van België, de laatste 8 jaar.

De overgrote winnaar van de verkiezingen wordt buitengesloten, en wordt op alle mogelijke manieren naar de zijlijn verwezen. De linkse partijen die beweren de rechtsstaat en democratie fanatiek te verdedigen, sluiten het meest actief de winnaar buiten. Er is dus helemaal niks democratisch aan deze partijen. Al blijven ze beweren dat ze dat wel zijn.

De VVD in Nederland is een kopie van N-VA in België. Groot in omvang, maar kiezers verloren aan de winnaar (hier VB, daar PVV). Ondanks dat 75% van de aanhang een rechtse regering met de winnaar wil (zowel in NL als in BE is dit zo) is er een partijleider die weigert te doen wat 75% van zijn kiezers wil. In België is dat Bart De Wever, en in NL is het Yesilgöz. Dit lijkt mij een heel sterk argument om een nieuwe partijleider te kiezen. Maar zowel in NL als in BE blijft die leider aan zet.

Het gevolg is dus dat die tweede partij zowel in NL als in BE verder zal leeglopen. Kiezers worden massaal bedrogen.

Ik vermoed dat Nederland nu ook op een scenario afstevent waarbij de grote verkiezingswinnaar aan de kant komt te staan, en men nog 4 jaar verder moet met een ondemocratisch gedrocht. Konden ze dan maar opnieuw gaan stemmen. Er moet een opstand komen tegen deze schijndemocratie.

De regering is tegen de mensen. Het systeem is gemaakt om mensen de illusie te geven dat ze in een democratie leven, maar ze hebben nu stilaan door dat dat niet het geval is.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 november 2023 om 15:26.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden