Los bericht bekijken
Oud 29 november 2023, 21:35   #3
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Vlaams: VB
Federaal: VB
Europees: FVD
- immigratiestop, uitzetting van illegalen en remigratie van volksvijandige elementen.
- een abortusvrije zone in Vlaanderen.
- vrede dus een NAVO-exit.
- Een Vlexit, ik sta ook open voor een hereniging van de Noordelijke en Zuidelijke Nederlanden.
- wokisme en marxisme bestrijden
Vrede op aarde en een einde van kinderarmoede zou mooi zijn he?
Laten we beginnen in Europa en dan ons model exporteren naar de rest van de wereld.
Immigratiestop zou ik veeleer willen wijzigen in: alleen immigratie op ons initiatief. Dus niet immigratie o.v.v. “Voldongen feit” alias illegaliteit die dan achteraf zogezegd “geregulariseerd” moet worden. Dan worden wij passieven die machteloos de immigratie ondergaan, zoals het nu overwegend het geval is.

Die “abortusvrije zone” vind ik maar niks. Maar ik ben volstrekt geen enthousiaste fan van abortus (behalve bij fysiek gevaar voor de vrouw en ook na een verkrachting) en sta zeer sceptisch er tegenover. Abortus moet kunnen maar dan wel voor een ernstige en gemotiveerde reden.

Uit de NATO stappen: over mijn lijk!!! Ik vertrouw het Russisch regime voor geen haar. Meer nog ons budget voor defensie moet opgetrokken worden tot meer dan 2% van ons BNP.

Hereniging van de Nederlanden absoluut. Maar dan wel een hereniging tussen Nederland en Vlaanderen. Wallonië hoort daar niet bij (die waren overigens diegenen die verantwoordelijk waren voor het separatisme van 1830).
Geen Vlexit uit de EU, dan draaien we ons economisch in de prak.

Wokisme en marxisme bestrijden: akkoord.

Laatst gewijzigd door quercus : 29 november 2023 om 21:41.
quercus is offline   Met citaat antwoorden