onderwerp
Prof Melvin Wopson: wij leven in een simulatie van een hogere intelligentie: Altecrea, Allah, God, Brahman??
analyse
1) Ik kan de teksten niet kopieren naar hier, links genoemd, zoek info. Maar ik vind dit toch leuk en zo kan ik mijzelf beter begrijpen en of ik nu leef of gewoon allang dood ben gegaan, zodat dit nu mijn leven is na mijn dood. Ja alles is feitelijk al gewoon dood van mijn hele leven en verleden. Toch overal verstoten nu en bedreigd met dood en mishandeling dus voor mij is het al voorbij in Nederland, ben nergens meer veilig buiten.
2) Na de dood is het Game Over, bye tot nooit meer, ga dood en kom nooit meer terug. De zelfgekozen dood door een geslaagde zelfmoord kan de beste keus zijn als je echt geen hoop meer koestert voor jouw eigen KUT toekomst en niet meer wil lijden en minderwaardig zijn als lagere kaste, te korte, te kleingeschapen, niet blanke man.
3) Stel dat prof Melvin Wopson toch gelijk heeft, ja wat moet er dan veranderen in al onze hatelijke en bloeddorstige, discriminerende geloofs doctrines en oude religieen?? Elk heterofiel geloof leidt linea recta, bijna altijd tot religieuze rassenhaat, vrouwen onderdrukking, homohaat, ongeljkheid, intolerantie, en OORLOGEN.
4) Als wij een simulatie zijn binnen een heel groot 4D Riemanse Ruimte, in een mega grote God's GAME programma dan zijn wij gewoon virtuele aapjes en wij hebben geen enkele waarde, even deleten en laten respawnen, of reincarneren, klonen he om opnieuw nog een game te spelen naar een volgende level. Een enkel leventje heeft dan geen enkele waarde meer. klik klik delete, dood, daarna klik klik respawn, reincarneren, klonen als nieuwe poppetje in de Mega grote God's Game in de oneindige, Gigantische 4D Riemans Space met immense quantum computers die ons Holografisch dus projecteren in de 4D Riemanse Ruimten.
5) HEt is zo ongelooflijk complex dat alleen Wieroe dit kan begrijpen met zijn holografische kattenkopje.
===============================
https://qq.znews3.com/we-live-in-a-s...ish-physicist/
fysica professor Melvin Wopson poneert een theorie dat ons hele bestaan een of andere simulatie is van een grote computer software game, dat dus door superintelligente aliens is gebouwd. Infodynamics is zijn data entropy theorie en hij kan gelijk krijgen in feite.
informatie is de vijfde vorm van materie, vast, vloeistof, gas, plasma en informatie dus.
Solid, liquid, gas and plasma, and the fifth state of matter is information.
https://qq.znews3.com/we-live-in-a-s...ish-physicist/
================================