Los bericht bekijken
Oud 7 december 2023, 15:56   #5
Valentinus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een extreme verzameling van Hamas wreedheden en ook van de 'onschuldige' bevolking die gevangenen en lijken kapot slaan. Ik heb zelf nog niet alles kunnen bekijken, het is gewoon te erg.
Getalsmatig is het natuurlijk niet te vergelijken met de hoeveelheid wreedheden die het Israelisch leger thans uitoefent. Een bom op afstand maakt de gevolgen niet minder.
Daarnaast stel ik mij toch vragen. Wie maakte die filmpjes? Waarom besteedde men zoveel tijd aan onthoofdingen, keizersneden, enz. Hadden ze zoveel tijd? Wilden ze echt demonstreren hoe barbaars ze waren? Met welk doel? Moesten ze zich niet voorbereiden op de Israelische troepen die toch onvermijdelijk zouden komen. Ik versta het ook niet goed: met een hak gaat men tekeer op de hals van een slachtoffer, daana lijkt de hals ongeschonden, ... .
Het is inderdaad te erg om verschillende redenen.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline   Met citaat antwoorden