HH hahah haha Het Hogere Doel heiligt de middelen hahha
PVV / Geert Wilders blok geef ik wel gelijk,
Stop import Mekkaanse baargeiten en besneden Arab Paarden.
========================= zelf vind ik het gewoon een geile Intellectuele uitdaging om Nederland dus binnen pakweg 14,1888 jaar tijd gewoon gezellig SurikoelieREIN te maken, maar wel met de Absolute Constraints: 1) 100 % Ahimsa, 2) absoluut GEEN dure gaskamers, of geheel vrijwillige vergassing waarbij de domme surikoelie aapjes zelf het benodigde CO1 gas betalen. 3) Behoorlijk liefdevol, omdat het natuurlijker is om wettelijk dus verplicht te stellen dat elke prehistorische zwarte Surikoeliekut elk jaar professioneel witgewassen moet worden met minstens 1 liter levende, warme, supersonisch ingespoten, raszuivere, Blank/ Arisch Nederlands spermatozoiden. Reken zelf uit hoeveel KUTkilometers liefdes genot dit is in haar eigen Rood verlichte prive peeshokje.
========================== hier lekker zitten katten op een rijke, hete surikoeliemeid
https://www.facebook.com/RositaDrigpall
Waldo Wieroe Phagalwa
Jammer dat jij niet wil reageren ok op mijn doc wfor1426, jullie als zwarten zijn toch heel discriminerend en bekrompen. Ik kan jou openbaar wel onder druk gaan zetten ok om toch te reageren, is mijn democratische grondrecht, ook al ben ik dus NIET Blank en NIET arisch. // Binnenkort moet ik dit organiseren gericht op alle openbare Indiase Sarnamies dan, hoofddoel is jullie harder aanpakken en verplichten of dwingen om samen te werken aan ons Toekomst Droomplan Switie Sranang. // Jij weet dat nu EXtreemrechts, WLM en White Power de macht gaan overnemen in Nederland dus de discriminatie en het KKK Racisme zal nu verharden, en daarom is volgens mij project EXpansie FB SS het allerbeste en natuurlijkste voor alle denominaties vd gekleurde immigranten. // Ik sta natuurlijk EXTREEM LAAG dus jij als hoger geplaatste Rosita Drigpal zal nooit je verlagen om te reageren op mijn verzoeken. Ja ok ik ben openlijk nu Untermensch^13 van Kleur en het is een zware karmische straf en vloek denk ik tot de DOOD. // Don't worry, WLM zal jullie wel leren binnenkort, lach mij niet te hard uit he.
Beantwoorden
44 min
https://www.facebook.com/RositaDrigpall
============================