Los bericht bekijken
Oud 12 december 2023, 05:45   #321
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een CD kopen met nazi-liederen… . Als iemand dergelijke CD koopt is dat voor u een voldoende reden om te beweren dat de betrokkene een Nazi is???

Ik vind dat een standpunt dat eerder getuigt van paranoia.
Soldaten zongen om een beetje menselijkheid te behouden tijdens oorlogen

It’s a long way to Tipperary: Dit lied werd geschreven in 1912 door de Engelsman Jack Judge en was populair onder de Ierse, Engelse, Franse en Russische soldaten. Het lied drukt het verlangen naar huis uit, een veelvoorkomend thema in soldatenliedjes.

Chanson de Craonne: Dit lied werd gezongen door de Franse soldaten die in 1917 in opstand kwamen tegen de zinloze slachting bij Chemin des Dames. Het lied is een aanklacht tegen de oorlog en de onbekwame bevelhebbers.

We’ll Meet Again: Dit lied werd gezongen door de Britse zangeres Vera Lynn (1917-2020) en was populair onder de Britse soldaten tijdens de Tweede Wereldoorlog. Het lied is een troostende boodschap van hoop en afscheid.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 december 2023 om 05:48.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden