Los bericht bekijken
Oud 17 december 2023, 13:37   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In Antwerpen heeft De Wever als verkiezingscadeau - en om nieuwe jonge hoogopgeleide inwoners aan te trekken (?) - de gemeentebelasting met 1% verminderd. Mijn deel is al opgesoupeerd. Door de enorme slechte fietsinfrastructuur zit ik op mijn één jaar oude fiets nu al op mijn derde zadel. Voor mijn part had die 1% naar betere en snellere (en andere*) vernieuwing van de weginfrastructuur mogen gaan maar dat zal wel kortetermijndenken zijn zeker ?


(* Hoeveel zou dat fietsstratengedoe al niet gekost hebben en wat draagt dat eigenlijk bij ? Ik ben er vannacht nog twee keer voorbijgestoken en bijna omvergereden door autodebielisten. Illegaal voorbijstekende autodebielisten vinden het niet kunnen dat fietsers er uitwijken voor putten.)
Verslijt jouw zadel van een slecht wegdek op fiets- of ander pad? Heb jij betonnen billen en stalen kloten misschien?

Is zo'n fantasie de moeite om een draad uit 2004 naar boven te halen?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden