Los bericht bekijken
Oud 22 december 2023, 15:28   #13
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zou dit helpen om terug in de zoekresultaten terecht te komen ? Want naar aanleiding van een post van een medeforummer net wat testjes gedaan. Sinds corona is dit forum uit de resultaten van de zoekmachines gebonjourd lijkt het. Kwam het forum vroeger nog hoog in de resultaten voor als je enkele termen bij elkaar zette die bijna enkel naar dit forum konden leiden dan is dit niet langer het geval. Zelfs als je hele zinnen copiert niet meer. De reden dat velen hier tegenwoordig dingen kunnen zeggen die elders niet kunnen is dat dit forum door techcensuur is onschadelijk gemaakt.
De eigenaars van politics.be doen niet echt aan SEO denk ik. Nieuwe forumsoftware zal daar niet veel aan veranderen, denk ik. Maar het zou de gebruiksvriendelijkheid enorm verhogen voor gebruikers én mods/admins en het forum zou er aantrekkelijker uitzien voor nieuwkomers. Zeg nu zelf, het ziet er uit alsof het rechtstreeks uit het jaar 2000 komt.

Er zullen altijd mensen zijn die geen verandering willen. Maar één week xenforo zou 99% over de streep trekken. Alleen al de mogelijkheid op een efficiënte manier reacties op je posts op te volgen is al geweldig.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden