Los bericht bekijken
Oud 23 december 2023, 00:51   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ze zij ook dat Daems het een en ander met de sjinezen bekokstoofd had, Dat vond de Croo overigens niet zo tof van haar. (Voor een keer moest ik hem trouwens gelijk geven... (want niet bewezen)

Ten andere zou de VRT beter eens kijken hoe het zit met sympathieen van sossen , commies en groenen met communistische regimes en dictaturen. Ik denk dat de laag stront die daar kan komen bovendrijven nog veel dikker is. De Tsjeeven zullen trouwens ook wel voorkomen in alle vuile zaakskes van t vaticaan. (Opus Dei, Bank Ambrozio etc... etc... etc.... )

Als al die dossiers worden open getrokken , dan gaat het serieus beginnen stinken. Om nog maar te zwijgen van de betrokkenheid van heel van wat politiekers in de destabilisering van de staat in de jaren 80.
Van mij mag men alles onderzoeken en in vraag stellen.

Wat mij shockeerde was simpelweg dat ze zei dat ‘Q. tegen die combi gepist had’.
Ofwel leest ze gewoon af wat ‘de redactie’ op haar papiertje zet en zit ze daar voor spek en bonen ofwel moet ze toch haar job wat serieuzer nemen en het nieuws opvolgen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 december 2023 om 00:51.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden