Los bericht bekijken
Oud 26 december 2023, 08:36   #105
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard Sorry hierboven was een antwoord aan PatrickVE, niet aan Maddox...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Natuurlijk niet. Uw systematische keuzes tonen wel degelijk uw intrinsieke voorkeuren aan. Op die voorkeuren wijzen is dan ook een feit aanhalen.

Zeggen: "ik vind dode moslims enkel een probleem als het Joden zijn die ze veroorzaken" is wel degelijk een antisemitische positie he. En die blijkt wel degelijk uit uw keuzes van verontwaardiging.

Men kan selectief zijn in het behandelen van onderwerpen, dat geeft uw interesses aan ; maar men kan niet selectief zijn in zijn verontwaardiging zonder uw voorkeuren van affiniteit en afkeer aan te geven.

Mocht gij systematisch verontwaardigd zijn over dode moslims, maar niet over dode christenen, dan zou men gewoon kunnen zeggen dat gij een grote affiniteit hebt voor moslims, misschien omdat ge er zelf een zijt. Maar als ge enkel maar verontwaardigd zijt als Joden iets doen, dan zijt ge wel degelijk een antisemiet.

Ik ben openlijk een islamofoob. Als moslims iets mispeuteren heb ik daar een groter probleem mee dan als anderen iets mispeuteren. Ik heb wel de feiten aan mijn kant, dat in de moderne wereld, het grotendeels moslims zijn die dingen mispeuteren ten aanzien van niet-moslims. De enige uitzonderingen daarop zijn de erfgenamen van totalitaire communisten van Stalin en Mao, die ook serieus meetellen.

Ge zou dus kunnen zeggen dat gij openlijk Anglosaksofoob en antisemiet zijt he, want het is altijd die hun schuld volgens U, zoals het bij mij meestal moslims of Russen/Chinezen zijn die schuldig zijn. Dat volgt uit mijn keuzes van positie, maar de jouwe ook.
Voila, ge bevestigt individuele afkeer mijnentwege voor zowel Russisch ongedierte, de semitische Arabisch/Israëlische variant uit het Levant zandbak-schiereiland als van hun Vlonderse & Eurolander fanbasis meute.