Los bericht bekijken
Oud 27 december 2023, 09:39   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard bumperkleven vrs distronic...

Amai
ze hebben het weer gevonden, de bumperklevers waarvanduidelijk bewezen is dat er duizenden van bestaan die in feite ongevalloos rondrijden, moeten nu ineens aangepakt worden...

Maar , daar komt mijn dilemma: stel ik heb mijn bumperkleef-distronic ingesteld op 1.5seconde en doe dit perfect veilig (de techniek laat het toe hé) waarom zou ik dan ineens een boete moeten krijgen ? Ik zou zelfs moeten kijken op hoeveel seconden mijn ACC staat, en ik vraag mij zelfs af hoe ik die uberhaupt zou moeten verzetten en of ik die kan zetten op 2 seconden... Ik vermoed van wel maar intuitief zonder handleiding kan ik dat niet vinden

https://www.hln.be/binnenland/het-we...d-br~a3cdebb3/

Tweede vraag: als de capaciteit van een wegdek in relatie staat met de afstand, hoe denkt men in BE, met zo de eeuwige onderinvestering in wegcapaciteit dat onze verzadigde wegen zich moeten gedragen

Derde vraag: aangezien volgens die groene moraalridders iedereen op de fiets moet, wat zitten ze zich zorgen te maken in feite, misschien kunnen ze een ACC PLICHT invoeren voor hun BAKFIETS_ speedelecs;
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden