Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero
Nee, na een eeuw van verdwazing is Hegels visie op de menselijke geschiedenis en het recht aangepast en gekristallisseerdd in de UVRM.
|
Mooi dus.
Nu het heelal nog van mijn atoomtheorie, de microkosmos met name in de eenheid van alle goden.
Citaat:
Het zou goed zijn als naties die UVRM volgen als er interne politieke conflicten ontstaan, en conflicten met buurlanden. En van maatschappelijke (ook godsdienstige) organisaties moet verlangd worden om hun streven daaraan ondergeschikt te maken. De VN is nog actief en moet worden gerespecteerd. Dit is eenvoudig en vanzelfsprekend.
|
De VB wil niks van mijn atoomtheorie weten tot eenheid van de wereld in God.
Citaat:
Citaat:
De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens (UVRM) is een verklaring die op 10 december 1948 is aangenomen door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties (A/RES/217) om de Rechten van de mens (basisrechten/grondrechten) te omschrijven. De UVRM is tot op heden van grote betekenis als algemene morele en juridische standaard, als vaak gebruikte bron voor een nieuwe internationaal verdrag of een nationale grondwet en als basis van het werk van mensenrechtenactivisten en -organisaties.
|
Het gaat niet alleen om universele rechten, die overigens niet universeel zijn, maar slechts voor onze planeet, maar ook om universele plichten mijn atoomtheorie te kennen voor de toekomst van onze planeet in het heelal.
Atomen bestaan uit ruimteschepen en in de verre toekomst van triljoenen jaren gaan wij ook zelf een ruimtevaartcultuur bouwen in het heelal tot macro-atomen en macro-leven.