Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2003, 15:34   #293
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Jw en zijne grasmaaier's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Ja, haloha Wa voor ne zever is da hier allemaal beste JW. Ik stel voor da ge al u hypothese's die een kind kan doorzien begint te staven met wetenschappelijk bewijs.
Hoe kunde nu een hypothese doorzien? Ge kunt ze snappen of nie en ge kunt ermee akkoord gaan of nie, maar gaste van uw allooi zullen ze waarschijnlijk zelfs niet eens goed gelezen hebben.[uote]
Hoe sneller ge rijdt, hoe beperkter u zicht, hoe lager u reactievermogen. En dan beweert gij dat ge wel defensief (inschatten wat de andere weggebruikers gaan doen) kunt rijden tegen 180 km/u. LOL
[/quote]
Ik weet nie waarom ik hier nog op antwoordt, maar affin, ik ben veel te goe voor deze wereld.
Hoe rap wilt ge dan wel nie rijden? Als ge de lichtsnelhaid nadert zal uw zicht zich beperken ja. Voor de rest zou ik eens dringend uw ogen laten nazien. En ge komt de andere auto's nie tegen aan 180 maar aan 120. Voor een kind kan da nog wa moeilijk zijn, maar da noemt relativiteit. (tenzij ge natuurlijk weer naar die lichtsnelheid nadert, dan verandert er een en ander. Maar laat ons veronderstellen dat uwen auto da nie aankan)(aja, da laatste is een hypothese. Kunt ge ze al doorzien?)
Citaat:
Door 180 te rijden zou er ook minder stress zijn, awel ik hoop da mijn boma dan niemeer in haren auto kruipt want da mensken zou dé stress van haar leven beleven, voorbij gezoefd worden tegen 180!!!
Dan hoop ik voor u dat uw bommake niet teveel langs de baan loopt ook want daar wordt ze constant voorbij gezoefd aan wel wa meer dan 60. (moet ik u die relativiteit nog eens uitleggen of zijt ge mee?)
Citaat:
Trouwens ge zegt hier constant dat ge u goed moet concentreren tegen 180, k weet nie maar u lange tijd concentreren genereert dat dan geen ongelofelijke stress of denkt ge da ne normale mens dan kwiek uit zij auto springt?
Kweekt gij stress door u te concentreren? Oeioei. Ik zou ofwel VLUG naar de dokter gaan ofwel zorgen da ge nooit geen boeken meer leest of andere contentratievermogen vergende activiteiten doet. (ge kunt nog gaan vissen, maar oppassen als ze bijten he, u nie teveel concentreren)
Citaat:

Meer veiligheid door harder te rijden...Mja, hoeft dit nog enig betoog.
Hier toont ge dus inderdaad da ge van heel dezen topic geen moer snapt of da ge ze gewoon nie gelezen hebt. Ik praat nie over HARDER rijden ik praat over REDELIJKER rijden. (ik krijg begot weer zin om te beginnen schelden)