Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Uw beschrijving: (even mijn leesbril nemen, rood kan eigenlijk geen snelweg zijn)
Welke snelwegen zijn dat? In welk land?
Maar je kunt ze allemaal uitschakelen (tikje op hendel autopilot) op bepaalde wegen en omstandigheden die je al beschreef.
|
hij herkent altijd snelheidsborden, dat staat los van autopilot, de autopilot neemt dat over dat is wat je kan doen. Maar hij verwittigt (heb dat ingesteld) als ik 6km/u te snel rijdt, maar dat belletje rinkelt meer dan nodig, bvb als je een snelweg hebt die een gewone baan kruist, en hij denkt via de foutmarge op de GPS dat je op die gewone baan zit, rinkelt zijn belletje dat je 120km/u rijdt waar je 70km/u mag rijden
De tesla is zo een auto waar je een beetje verliefd moet op zijn om al die fouten te negeren... Persoonlijk ben ik nu een van die rijders die durft zeggen wanneer het fout is en wanneer iets beter kan, en moet zeggen er zitten veel toeters en bellen op de Tesla die 'half werken' en die door de massa Tesla-apostels met de mantel der liefde gedekt worden, maar die door het grote publiek wel op den duur op kritiek gaan onthaald worden... Dat zijn dan die artiekels die je leest van mensen die ineens processen tegen een fout in de VS...
Vb een fout die ook de Mercedes maakt, is wanneer iemand afdraait naar rechts , en je hebt ACC aan, stopt hij verrassend soms tot stilstand, terwijl hij dat helemaal niet moet doen, een gewone chauffeur ziet dat de auto afdraait, en trekt zijn neus een beetje naar links en rijdt zo langs de wegdraaiende auto
In amerika is daar een klacht over
'sudden brakes, and sudden accelerates'
https://internationalfinance.com/tra...ng-complaints/