Los bericht bekijken
Oud 29 december 2023, 01:05   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 100 % Islamitische oplossing: alle palestijnse meisjes verkopen, 100 % Seksuocide

onderwerp:
100 % Islamitische oplossing: alle palestijnse meisjes wegkapen, verkopen, 100 % Seksuocide Palestijnen

Analyse

1) Ik zat te twijfelen of ik dit onderwerp in mijn andere topic moest zetten he, maar ok ik open een nieuwe topic hierbij, omdat de echte Klassiek Islamitische manier om een woestijnvolk gewoon te laten verdwijnen voor de volle 100 procent nou eenmaal een historisch beproefde manier is van een echte 100 procent seksuocide proces, waarbij simpelweg alle jonge vruchtbare meiden van een PV RAS (DEF: een uniek, onderscheidbaar volkstype, of rastype, geografisch, linguistisch, biogenetisch en historisch) dus gewoon allemaal te KAPEN en evt te massa verkrachten op de graven van hun vader, moeder, oom, tantes, oma, opa, broers, neven, en hele uitgemoorde stamleden, zoals de Islamitische Jihad strijders dit al sedert het begin van Islam echt praktizeerden.

2) Dus misschien moet het probleem met de Palestijnen nu in hele Gaza maar op KLASSIEK islamitische wijze opgelost worden door alle ruim 3,5 miljoen jonge, vruchtbare Palestijnse meiden en vrouwen onder de 35 jaar, maar weg te kapen en te deporteren of te verkopen aan de sterkste en potentste en rijkste Moslim mannen in hele MENA gebied, bestaande uit ruim minstens 500 Miljoen heterofiele Moslim mannen. Immers Palestijnse moslims zijn nu afvalligen en lagere kasten in hele islamitische wereld. Geen wonder dat Egypte de grens met Gaza Zuid dus hermetisch afsloot na de invasies van het israelische leger in Gaza stad.

3) De hele islamitische wereld is een grote Stammenoorlog op leven en dood denk ik sedert Islam daar werd geintroduceerd met het zwaard en bloed van tientallen miljoenen jonge, geroofde maagden, waarbij voor hun ogen de hele familie al afgeslacht was met het zwaard totdat deze te bot werd tot diep in de nacht. Zo staat het ook letterlijk beschreven in de Islamitische Kaliefen, geschriften van de twee eerste ISlamitische Kalifaten.

4) IN theorie zou dit de beste en echt KLASSIEKE, authentieke Islamitische/ Sharia oplossing zijn voor het Palestijnse probleem in die hele regio. Geen enkel islamitisch land wilde enige Palestijn asiel geven of als veilige gebied fungeren of naturaliseren. Palestijnen zijn lagere kasten in hele Islam wereld en overal gehaat en gediscrimineerd, niemand moet iets van hen in hele MENA gebied en zelfs politiek asiel wordt keihard geweigerd bij hongersnood, rampen, konflikten en oorlogen.

5) Ja ik ken de zuivere Islam vrij goed ok, dus dit onderwerp is GEEN Grapje, zo werkt hele ISlamitische Sharia wet ook echt dus de Jihad strijders en radicale islamieten zouden dit zeker willen en nastreven ok:
(100 % Islamitische oplossing: alle palestijnse meisjes verkopen, 100 % Seksuocide)

6) NU al kapen de rijke islamitische heteromannen heel veel jonge Palestijnse meisjes weg om hen te huwen of gewoon als seksslavinnen te gebruiken in harems, er is ondergronds nu al een grote handel in jonge Palestijnse seksslavinnen, zowel jongetjes als meisjes. Orgaan handelaren verdienen hier ook miljoenen euro's aan en alles verkopen zij zwart in hele ISLamitische wereld. Oorlog is een smerig gedoe en toch Natuurlijk gedrag van ons als primaten met te grote hersentjes en relatief gezien echte mega grote geslachtsorganen.

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 29 december 2023 om 01:13. Reden: typfoutjes
dewanand is offline   Met citaat antwoorden