Los bericht bekijken
Oud 29 december 2023, 08:54   #16
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hier,niet voor de eerste keer,zie ik weer "de chef" van de lokale postdiensten (zal wel een "manager" zijn) in beeld...

Voor zover ik begrijp waren de bedoelde brievenbussen niet in een toestand om geadresseerde post te ontvangen en bijgevolg kon "de manager" eenvoudig gedercreteerd hebben dat geen post meer bedeeld wordt tot het eenduidig vast staat dat dit twijfelloos KAN....

Een kleine kaartaktie (kaartje gedumpt in iedere onreglementaire bus) kon dat verduidelijkt hebben.Geef de mensen een maand zich reglementair te stellen en even goede vrienden hé?.(voor die Luddieten die nog rekenen op dode-bomen-post op naam,maar dat is een ander verhaal)

Ook de gemeente kon direct op de hoogte gesteld zijn geweest.

Maar zo werkt het niet in onze maatschappij....stel je voor dat er iemand "gekwetst" zou worden...

Dus is het weer iedereen die mekaar zit te kloten en zijn "managers" nodig om het op te lossen...

Kelt lost al een deel van de problemen op door alvast de lokale "manager" te ontslaan...DIT soort dingen is waar MANAGERS voor moeten dienen en preventief oplossingen zoeken.....Nu zit iemand van het WERKVOLK in de problemen omdat hij/zij,inderdaad een foutje gemaakt heeft en er is ruzie met klanten.MAar als ik kant moet kiezen is het NIET de "manager",laat dat duidelijk zijn....Managers zijn eenvoudig vervangbaar,werkvolk niet!

Laatst gewijzigd door kelt : 29 december 2023 om 09:02.
kelt is offline   Met citaat antwoorden