Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2024, 11:36   #63
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja dat is waar. Niettemin was zelfs bij "gezonde" bejaarden de overlevingskans bij corona meer dan 90%. Niettemin werd daar een kleine factor 10 gewonnen door vaccinatie. Wat de overlevingskans dus rond de 99% maakte.

Daar waar de enige ECHT kriminele houding van overheden is geweest is bij de tweede golf, in november 2020, toen er nog geen vaccins waren, en er resultaten waren die suggereerden dat ivermectine een factor 2 tot 4 bescherming tegen zware ziekte en dood kon geven, en hydroxychlorogquine een kleine factor 2. Die bescherming is hevig bevochten door overheden om die vooral niet toe te passen.

Op de ~10 000 doden in Belgie zou dat dus tot 7000 levens geweest zijn die gered hadden kunnen worden, en die men met alle mogelijke middelen heeft willen vermijden om te redden.
Tja… dat Ivermectine verhaal. Het heeft mij altijd verbaasd dat een door veeartsen veel toegepast ontwormingsmiddel plots als heilzaam tegen Covid werd verklaard. Maar kom, het is nooit mijn bevoegdheidsdomein geweest. Ik heb terzake dus geen “autoriteit”.