Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2024, 07:19   #73
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja… dat Ivermectine verhaal. Het heeft mij altijd verbaasd dat een door veeartsen veel toegepast ontwormingsmiddel plots als heilzaam tegen Covid werd verklaard. Maar kom, het is nooit mijn bevoegdheidsdomein geweest. Ik heb terzake dus geen “autoriteit”.
Het gaat niet om "autoriteit" maar om statistiek. Het is niet de eerste keer dat een geneesmiddel dat ontworpen is en werkzaam tegen een zekere ziekte, ook werkzaam BLIJKT te zijn ten aanzien van een totaal andere ziekte.

Er is dan ook geen enkele "autoriteit" die wat dan ook 'geopenbaard' zou hebben, er zijn mensen die dingen GEPROBEERD hebben en resultaten hebben WAARGENOMEN.

Zoals ik al vele keren heb aangegeven, er is een site die gewoon ALLE WETENSCHAPPELIJKE WERK ter zake RECENSEERT. Je moet die site niet "geloven", en die niet als "autoriteit" zien, ze is gewoon een verzameling van wetenschappelijk werk dat gepubliceerd werd ter zake. Ze doet zelf de statistische verwerking, maar aangezien de publicaties allemaal gerecenseerd zijn, kan je dat allemaal overdoen. Ik heb dat zelf in den tijd ook gedaan en hier gepost. De statistische analyse die ze ginder doorvoerden, klopte met wat ik zelf ook vond. Natuurlijk ben IK OOK GEEN TE GELOVEN AUTORITEIT, maar ik kan natuurlijk enkel maar zeggen dat ik het zelf gedaan heb, ik WEET dus dat je het zelf kan doen.

Dat is pure statistiek, daarvoor moet je geen arts zijn, enkel maar voldoende overweg kunnen met statistiek, en voldoende een artikel kunnen lezen om te begrijpen welke resultaten er zijn (wie heeft welk pilleke genomen, wie is ziek geworden/dood gegaan/....) niet echt moeilijk.

https://c19ivm.org/meta.html

Meer dan 100 studies zijn daar opgenomen. Het is dus ondertussen veel werk om dat allemaal over te doen, in den tijd was het eenvoudiger omdat er minder studies waren. Er zijn consistent resultaten van "het werkt".

Het is trouwens een LEUGEN dat dit enkel een veeartsen middel zou zijn, dat maakte deel uit van de desinformatie campagne. Ivermectine voor menselijk gebruik is het geval sinds 1987.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ivermectin

Wat wel het geval was, is dat, aangezien men de oorlog had ingezet tegen het gebruik van ivermectine om covid te genezen, mensen die het TOCH wilden, veeartsen vormen innamen omdat hen de middelen voor mensen ontzegd werden. Dat liep soms verkeerd af.

Ondertussen wordt (ook op wiki) overal gepropageerd dat ivermectine niet zou werken, hoewel de bovenstaande collectie van wetenschappelijke resultaten zonder veel twijfel het omgekeerde aangeeft.

Men kan uiteraard nu moeilijk stellen dat het wel zou werken, want dan zouden al die mensen die destijds (we zijn herfst 2020) er alles aan deden om mensen TE BELETTEN van het te nemen, uiteraard schuldig zijn aan een enorme massamoord. Daarom is er nu geen andere KEUZE dan te stellen dat het niet zou werken. Anders zou in Belgie alleen al er 6000 doden of meer veroorzaakt zijn door de dokters en anderen die ivermectine wilden beletten, dat kan onmogelijk toegegeven worden.

Mocht er dus ergens officieel toegegeven worden dat die wetenschappelijke resultaten juist zijn, dan zou dat de deur openzetten naar een ganse hoop gerechtszaken, wat uiteraard ongewenst is door een enorm grote groep mensen.

Men blijft dus officieel het licht van de zon ontkennen daar.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2024 om 07:43.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden