Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Mijn probleem qua aquaplaning was de combinatie van spoorvorming en veel water, niet een voor de omstandigheden te hoge snelheid. Er is een reden waarom ze de E411 moeten gaan repareren. (En waarom ik daar zo vaak op zit ? Mijn moederke woont vlakbij Rochefort. Daarom dus.)
|
Sorry dat ik het moet zeggen, Babethje, maar aquaplanning krijgt ge door overdreven snelheid en overdreven snelheid alleen. Ge moet uw snelheid aanpassen aan de weg he. Blijkbaar, in de gegeven situatie, reed ge te snel. Maar met mijn systeemke is dat allemaal opgelost. Dan wordt ge gewaarschuwd hoe snel ge nog moogt.
Citaat:
Ik snap al dat gezever rond sneller rijden niet. 120 per uur voldoet prima en als ge rapper wilt rijden ga dan maar naar een crossbaan en blijf van de openbare wegen af. Veiligheid plots verhoogd voor iedereen !
|
Door op een crossbaan rondjes te rijden geraakt ge nie thuis he. 120 voldoet nie prima en is zelfs ongelooflijk frustrerend voor mensen die 's nachts op de E40 rijden. En kijk naar TomB, die doet 250 in Duitsland. 120 is gewoon te traag op sommige momenten
Citaat:
En zoals Numarx zo netjes stelde: mensen zoals Jw zullen nooit content zijn met een begrenzing en altijd willen vragen om rapper te mogen.
|
Als ik nu zelf zeg dat de ring rond Brussel veilig is tot 160 en ik daar dus nooit meer dan 150 doe, dan zeg ik da nie voor de drol he. Ik rijd aangepast aan de weg. Nie sneller, nie trager. En aangezien nie iedereen genoeg verstand heeft om da te doen moete de mensen een maximumsnelheid geven. Maar als ge wilt da ze er naar luisteren moet ge die wel redelijk maken he.
Citaat:
Psychologisch gezien is de wagen voor hen een fallussymbool om hun eigen onkunde op andere vlakken weg te doezelen.
|
Zijt gij soms familie van Freud of zo? Ik weet nie van uw mobieltje, maar de mijne heeft toch nie veel weg van een fallus. Mijn grootste onkunde is dat ik dingen vergeet (telefoontjes en zo) Nu weet ge het, ik moet niet meer verdoezelen, maar toch blijf ik ijveren voor slimmere wetgeving. Ik ben nu eenmaal geen zo'n kuddediertje als Numarx. (o ja, in bed gaat alles goed ja. 4 a 5 keer per week en ik heb nog nooit horen klagen.
Citaat:
Het idee van sneller te kunnen rijden dan de rest geeft dan een vals machtsgevoel. Hetzelfde soort machtsgevoel waar SS-ers indertijd op kickten.
|
Ik dacht eigenlijk net hetzelfde over u. Heel da gedoe met die joden is onstaan door generalisatie en vooroordelen. Dus als gij eens een slipperke doet in Namen is het plots onveilig voor iedereen overal. Das nie echt ruimdenkend he.