Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid
Ik krijg eerder de indruk dat hij bang is om eerlijk en inhoudelijk op mijn stelling in te gaan. Ik ken Bach niet persoonlijk, dus kan ik ook geen conclusie trekken of hij een goede of kwade pier is. Niemand heeft een oplossing over dit conflict, maar dan zomaar feiten door de strot proberen te dwingen, en al wie het waagt tegen te spreken is een nazi, dat lijkt serieus op een absolutistisch patroon. "Ik heb de waarheid in pacht, punt aan de lijn". Zo discussieert men niet.
Over het emotionele: de heer (ik neem aan dat het een heer is) Bach heeft mij en anderen meerdere keren op dit forum voor nazi uitgescholden, terwijl juist hij op de joden aan het schieten is. Qua persoonlijke aanval en kolossale hypocrisie kan dat tellen.
|
o ja ? Waar pleit hij voor moord op israelis bv ?
Citaat:
En een koele en afstandelijke analyse is in feite heel kort: Hamas en hun aanhang zijn de grens overgestoken, hebben op de brutaalste manier het zwijn uitgehangen en krijgen nu de rekening gepresenteerd.
|
Een zelfde analyse moet u dan ook maken voor het de
grens over steken en het be myest uithangen van israel. Zelf hebben ze dat steeds " mowing the lawn in gaza"
Laatst gewijzigd door atmosphere : 4 januari 2024 om 17:07.
|