Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Dat is nog zo'n punt om EV's te mijden als de pest. Een deuk in een extra, niet dragende bodemplaat , en je hebt een economisch volledig vernielde wagen.
https://www.youtube.com/watch?v=dr3mFzh0KSk&
Of een moderne wagen.
Alles aan't interieur kan in je gezicht ontploffen, de gordels vernielen zichzelf en de buitenkant verkruimelt alsof het geglazuurde aluminiumfolie is.
Persoonlijk voorbeeld. 1 van mijn wagens, lichte aanrijding, waarbij de sensor van de voorbumper geraakt werd, €5K voor het vervangen van de airbags, €1200 voor de bumper en bijhorende electronica, en € 300 per gordelspanner. (ook de niet gebruikten)
Mechanische kosten. Het vervangen van de voorbumper, omdat dat goedkoper was dan het opknappen en spuiten.
|
Wat een onzin. Een ICE zal op alle manieren eerder per totale zijn. Brandje komt zo.
Aan 32 kmu:
https://www.youtube.com/watch?v=ABEznFFbmJw
Citaat:
https://www.tesla.com/nl_be/blog/mod...r-tested-nhtsa
Model 3 also has the lowest intrusion from side pole impact of any vehicle tested by NHTSA. Unlike frontal crashes, there is little room for crumple zone in a side impact, so we patented our own pillar structures and side sills to absorb as much energy as possible in a very short distance. These structures work alongside the vehicle’s rigid body and fortified battery architecture to further reduce and prevent compartment intrusion. With less intrusion into the cabin, our side airbags have more space to inflate and cushion the occupants inside.
|
ik kan ook links en fotos geven via de Europese EURONCap voor Tesla en Volvo, of alle aldaar gecrashte wagens. (ook in de flank gecrasht)
>> versus een vergelijkbare Volvo S60:
De bestuurder is wellicht ook "economisch vernield".
https://twitter.com/Tesla/status/891164674774806529