Discussie: Genocide
Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2024, 18:44   #75
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
U ontwijkt een antwoord te geven op mijn eenvoudige vragen en herhaalt uw mening die u hier al in alle toonaarden heeft gegeven en deelt met een aantal deelnemers aan deze discussie. U bent vooringenomen net als degenen die u wilt uitroeien en het ziet er naar uit dat u en het object van uw haat of afkeer en walging geen stap verder komen. U kunt een alternatieve oplossing vinden als u bereid bent om mijn vraag te overwegen.

Ik wil u wel antwoorden geven op uw herhaalde oproep om genocide toe te passen op 1 of 2 miljard moslims om in één klap twee problemen op te lossen.

Antwoord: Ik zie dat Islamieten zich zeer divers gedragen; in mijn directe omgeving beleefd vriendelijk en behulpzaam; in het nieuws zeer kwalijk. De terreur van 7 oktober is daar een voorbeeld van. Ik constateer ook dat die daad geprojecteerd wordt op alle islamieten en aangegrepen wordt om alle Islamieten te verketteren en te willen uitroeien om daarmee tevens het klimaatprobleem en milieuprobleem "te lijf te gaan". Dat laatste is uiteraard een vals motief en voldoende reden om uw advies te verwerpen.
OK, probeer dan eens van die ‘gematigde’ moslims te horen hoe ze over 7 oktober denken en dat meisjes besnijden niet islamitisch is en moet worden bestreden met alle middelen door het strafbaar te maken in islamitische landen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden